NXP
- ADAS and Highly Automated Driving
- Radar, Vision, Safe central compute
- Infotainment and In-Vehicle Experience
- Infotainment, Instrument cluster
- Automotive Connectivity
- V2X communications, Intelligent roadside unit, Gateway
- Body and Comfort
- Electric pumps, motor control and auxiliaries
- Tire pressure monitoring system
- Powertrain and Vehicle Dynamics
- Electrification solutions: HEV/EV power inverter and battery management systems
- Powertrain
- Vehicle dynamics
- Vehicle Networking
- Gateway, Service oriented gateway
- Functional Safety and Automotive Security
- Functional safety, Secure vehicle architecture
Infineon
- ボディエレクトロニクスと照明
- ボディコントロールモジュール
- 12V 車載用DCモータ制御
- 分散制御型ミラーモジュール
- ゲートウェイ
- HVACコントロールモジュール
- 商用車、建機および農機(CAV)
- バッテリディスコネクトスイッチ
- 24V 商用車向けボディコントロールモジュール
- 24V商用車向けEPS
- トラックおよび農機向けバルブ制御
- 商用車、建機および農機(CAV)向けハイブリッド電動ソリューション
- シャーシ、セーフティおよびADAS
- エアバッグシステム
- 24 GHz 車載用レーダ
- 77 GHz 車載用レーダ
- アクティブサスペンション制御システム
- ブレーキ車両安定化制御
- カーセキュリティ
- ゲートウェイ
- テレマティクスコントロールユニット
- ハイブリッドおよび電気自動車
- (H)EV - 補助インバータ
- (H)EV - 補助HV-LV DC-DC
- オンボードバッテリチャージャー
- (H)EV - メインインバータ
- 強力かつ高効率のDC急速EV充電
- パワートレイン
- トランスミッション
- ポンプおよびファン
- 48V マイクロハイブリッド(スタート/ストップと高効率ジェネレータ)
- ディーゼル直噴
- ダブルクラッチトランスミッション – 電気制御
Renesas
- ADAS and Autonomous
- ADASフロントカメラソリューション
- コグニティブ
- ドライバー(乗員)モニターシステム
- AHLカメラを使った駐車支援システム
- スマートカメラ
- ADAS & 自動運転ソリューション
- サラウンドビュー
- Body
- ボディコントロールモジュール(BCM)/LED ヘッドライトユニット
- 暖房、換気、空調システム(HVAC)
- パワードア
- パワーウィンドウ
- 車内空気クオリティセンサーソリューション
- パワー ディストリビュ―ション ボックス
- E-fuseを用いたパワーディストリビューションボックス
- インダクティブポジションセンサとCAN/LIN通信によるリモートセンシング
- センサー リファレンス ソリューション
- ワイパー
- Chassis & Safety
- エアバッグシステム
- ブレーキシステム
- 電動パワーステアリング(EPS)
- Common Automotive Technologies
- 車載ネットワークソリューション
- Connected & Infotainment
- 車載コクピット用電子制御ユニット (ECU)
- フルグラフィックスクラスター&コックピット ソリューション
- ハイエンドコックピット&インフォテインメントソリューション
- インスツルメントクラスタ (ローエンド)
- インスツルメントクラスタ (ミッド/ハイエンド)
- 低コストデジタルインスツルメントクラスタ
- Gateway & Domain Control
- ドメイン制御ユニット
- Vehicle Motion: Electrified Drivetrain – xEV
- バッテリチャージャ/DC-DCコントロールシステム
- バッテリコントロールシステム
- 高精度誘導式位置センサを利用したBLDCモータ制御
- モータジェネレータコントロールシステム
- 2/3 ホイールトラクションモータ制御用の低電圧インバータ
- Vehicle Motion: Powertrain – ICE
- 48V 補機用インバータソリューション
- ディーゼルエンジンシステム
- ガソリンエンジンシステム
- トランスミッションコントロールシステム
Texas Instruments
- オートモーティブ
- 先進運転支援システム(ADAS)
- 車体/ライティング
- ハイブリッド/電気/パワー・トレイン・システム
- インフォテインメント/メータークラスタ
On Semiconductor
- ADAS, Viewing & Autonomous Vehicles
- Vehicle Electrification
- In-Vehicle Networking
- Conventional Powertrain
- Lighting
- Body & Interior
- Automotive Power Management
ROHM
- Infotainment/Cluster
- TFT Cluster and Center Information Display (CID), Head Up Display (HUD), カーナビゲーション, カーオーディオ
- ADAS
- ADAS Radar, ADAS LiDAR, ADAS Sonar, ADAS Camera System, ADAS ECU
- Body ECU
- Electric Compressor, Body Control Module(BCM), ドア&ミラーコントロールモジュール, HVACコントロールモジュール, Gatewayランプモジュール
- Power Train
- エンジンコントロールユニット, 電動パワーステアリング
- xEV
- 主機インバーター, オンボード・チャージャー(OBC) 双方向, オンボード・チャージャー(OBC) 単方向, DC/DCコンバータ, バッテリーマネジメントシステム
- LEDライティング
- Front Light, Rear Light -Standard with anti-cranking, Rear Light with Animation, Rear Light with Dynamic control, Front with ADB